Warisan Ibu

See what happen in our daily life at Warisan Ibu, Kota Kemuning, Shah Alam, Selangor.

Tuesday, September 05, 2006

Karektor

Sambungan dpd karektor... aku rasa tak aci mayat cerita pasal karektor blogger2 lain dia punya karektor tak tulis... meh aku cerita sikit pasal mayat.. antara kami dia yg paling tua.. dah tua pun tak reti2 nak kahwin... bil air dah lama tertunggak tu (version remp-it). cepat2lah oi.. nak rasa jugak nasi minyak... oklah .. aku sambung psl satu mamat ni.. selalu sakit pinggang.. mungkin had muatan tak dpt menampung kerja yang dilakukan.. tp gua solute kat mamat ni psl dia ni kuat kerja... namanya komeng
komeng tgh belek notebook aku

... oklah.. setakat ini dulu.. tunggu sambungan dr aku.. zas layan... oh tak lupa aku attach sekali gambar yo..

yo tgh enter frame

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home