Warisan Ibu

See what happen in our daily life at Warisan Ibu, Kota Kemuning, Shah Alam, Selangor.

Friday, March 23, 2007

active kembali

Hmm.. nampaknya lama aku x publish apa2 kat blog ni.. setelah kritikan dan tohmahan dihujani kpd aku.. mulai ari ni.. aku akan active kembali.. siap korang!!!!!!!...

aku mulakan kembali dgn character yg ada kat warisan ibu.. nama dia pian.. warga indon tak sedar diri.. trademark dia "masaalah ko ni... aku pun tak tahu mana sesat mamat ni dtg.. aku tunggu aje mamat ni buat silap.. tp setakat ni.. dia ok.. takde masalah.... rakan selepak bobz. semasa tunggu member2 lain dtg.. huhuhh...
Masaalah ko ni pian

seterusnya ... kawan pian dan kawan baik bobz... anak kakak char kue teow.. tukang menyebok masa kita berborak.. pantang nampak bobz.. mesti nak join sama.. entah paham ke idok.. aku lupalah nama dia.. nnti bobz bgtaulah nama dia.. next post maybe.. tp kami suma kena berhati2 borak klu budak ni ada.. takut dia ikut cakap... itulah pian.. ko ajar dia byk sgt.. kan mak dia dah marah...
* moral = jaga percakapan di hadapan budak kecil.


cuba nyanyi lagu mawi..

1 Comments:

At 12:06 PM , Blogger bobz said...

name bdk nih Nureen lar... aku suke tanye die macam2...satgi die jawab ntah ape2... die pun x paham ape yg die ckp.. aku lagi lar x paham.. kekeke...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home